2024: növekedés és új lehetőségek

2024: növekedés és új lehetőségek

Matt Payton, a londoni székhelyű Radiocentre vezérigazgatója szerint 2024 a lehetőségek és a növekedés éve lehet a rádiók és az egész audio iparág számára.

Szerinte a fél évszázados szakmai eredmények, kutatási adatok és a folyamatos innovációk olyan versenyelőnyt biztosítanak a rádiózásnak, amellyel sok „újabb média” nem rendelkezik és valószínűleg soha nem is fog.

Matt azt mondja, a legfontosabb feladat, hogy az ügyfeleket, döntéshozókat és a reklámpiac szereplőit is meg kell győzni a rádió erejéről.

A széleskörű kutatások és insight-ok is kulcsszerepet játszanak abban, hogy még alaposabb érvekkel tudjuk alátámasztani a rádió erejét és az általa közvetített márkaüzenetek hatékonyságát.

Jó pozícióból indulunk, hiszen a rádióműsor szolgáltatók hirdetési kínálata kategóriájában a legjobb és szilárd alapot, megbízható minőséget jelent a piacon.

Ahogy Matt fogalmaz: „nemcsak elérést és jó célzási lehetőségeket biztosít, hanem a rádió jól megérdemelt hírnevéből is profitál a megbízhatóság, a márkabiztonság és a bizalom terén. Ezek pedig mind a hirdetőknek, mind a hallgatóknak rendkívül fontosak.”

 

Matt Payton szerint 2024-ben sem lesz minden zökkenőmentes. A hirdetési piac továbbra is kihívásokkal teli. De a rádió folyamatos sikere; a növekvő közönség; a hirdetők számára kínált különféle lehetőségek, hogy kapcsolatba lépjenek a közönséggel és a jövő formálására tett iparági erőfesztítések mind azt jelentik, hogy erős alapokon állunk és a lehetőségeink nagyobbak, mint valaha.

 

administrator