Megbízunk a rádiókban

Megbízunk a rádiókban A Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) és a Nemzeti Hírközlési- és Médiahatóság (NMHH) közös kutatása alapján a 15 éven felüli hazai internetezők a legnagyobb bizalommal a rádiók és az országos hírportálok hírei iránt voltak 2022-ben. Ezeket a helyi híroldalak anyagai és a tévéhíradók követték, míg a legkevésbé megbízhatónak a podcastokat, a nyomtatott napilapokat, az online videós tartalmakat és …

Tovább olvasom

Még mindig milliók rádióznak

A Nemzeti- és Hírközlési Hatóság (NHMM) mérései alapján a rádióhallgatók száma országosan 5.2 millió, míg a „legalább hetente egyszer rádiót hallgatók” száma 7.5 millió. Budapesten naponta 800 ezren, hetente legalább egyszer pedig 1.2 millióan hallgattak rádiót A 2023-as Médiapiaci Jelentésből az is kiderül, hogy a felsőfokú végzettségűeknél folyamatosan emelkedett a rádiózással töltött idő az elmúlt években. (Míg a főiskolai vagy egyetemet …

Tovább olvasom

Megöli-e bármi a rádiót?

Megöli-e bármi a rádiót? Sokan, sokszor temették már a rádiót, a rádiós piacot. Elég csak felidézni, hogy 1981. augusztus 1-jén a Music Television (MTV) a „Video Killed The Radio Star” c. The Buggles dal klipjével indult az Egyesült Államokban. Sokan azt várták, hogy leáldozik a rádiózásnak. Aztán 42 évvel később az MTV egyre kevesebb klipet és egyre több valóságshowt ad, …

Tovább olvasom

Újra Nagy Rádiós Nap

Újra Nagy Rádiós Nap Másodszor rendezték meg a MiértRádió? iparági összefogás által életre hívott Nagy Rádiós Nap-ot, ahol kutatási eredmények és esettanulmányok bemutatásával támasztották alá, hogy a technológia fejlődésével ugyan folyamatosan változnak a tartalomfogyasztási szokások, a rádiózás még mindig sokak számára vonzó. A 15 éves és annál idősebb magyar lakosság 67%-át naponta eléri a rádió, hetente pedig 88%-uk rádiózik. A …

Tovább olvasom